Bakfull & Brill-ful (hehehehehh)

studera
Sexig & bakfull brillorm djupt försjunken i skolbok och allt som har med el-Alamein och andra världskriget att göra.

Jag ska gå upp om fem och en halv timma och jag ska svara på sju frågor angående andra världskriget tills imorgon. Historia är mitt svagaste ämne och jag har VALT TILL DET SJÄLV. Ibland tror jag att jag är en såndär självdestruktiv typ.

Jag rusade hem runt ett-tiden imorse för att hinna tills vi skulle åka till farmor och farfar och fira fars dag. Hann jag? Nej. Dålig, dålig dotter. Jag köper min farsdagspresent imorgon istället. Det där med att passa datum och tider har aldrig varit något för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0