200+5 dagar till studenten?

hus
Bild från förra lördagen. Jag, Louise, Viktor & Emma på Husaren. Folk håller sig uppenbarligen nere på rockbaren i värmen, haha...

vatraaa
Det är 200 dagar till studenten i Skövde idag och alla här är lediga imorgon. För oss som går i Skara är det 200+någonting. Fem dagar eller något, fredag? Zekes spelar på hemmaplan på Olins i Skara då tydligen. Jag är rätt tveksam till 1oo:- inträde, men om man säger till Mami att man ska "ut och supporta parallellklassens dansband i skolsammanhang" kanske man kan få bidrag...

Idag hade ettorna på MoP sin första spelning för oss tvår och treor, askul. Jag fick flashback från när vi spelade första gången och jag minns inte alls att jag var nervös som många ettor verkade vara idag. Jag trivdes som fan och minns att jag köttade piano på "I will survive". Ackorden på "Life on Mars" gillade jag däremot inte och hoppade nog över 75% av färgningarna i ren protest... haha(okunnighet).

Har vart äckligt jävla trött annars, sov bara två timmar inatt p.g.a. Svenska nationella idag. På Musik- och Kommunikationslektionen spelade vi folkmusik och bytte instrument hela klassen, det var asnajs och inte ansträngande. Efter det hade vi snabbt projektarbetsmöte och sen gick jag, Jonas och Louise till THE DONUT och Jonas köpte Julmust och en film. "Last Action Hero" - Den var SJÄLVKLART grym.
ACTION

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0