White (helg?) Christmas

stanzi menfre
nightwish
Jag kommer eventuellt ha en vit helg. Det skulle kunna vara för att jag vill ta hand om min kropp och tänker chilla ner nu i juletider, men orsaken är att jag är pank. Sitter här och är asuttråkad och väntar på bussjävel som ska ta mig till nån fest i Lunden.

Det är fortfarande inte bestämt om jag ska iväg på dansbandskampen imorgon heller, haha. Papi säger att han betalar min biljett, som jag redan köpt, om jag INTE åker. Väglaget är ju cepe och det är en bit till Strängnäs med okänd manlig förare=orolig förälder. Vi får se ikväll.
Skövde
Skövde torgs julpynt: asstora granen, "snöandet" i trädet och en Julbock i Rockwool? liksom WHAT?

Var på stan med Ylva idag och köpte helt otippat min nyårsklänning på H&M! Haha. Det var rea och den var asnajs och lite småful men vi klickade somfan klänningen och jag. Den kom till mig faktiskt, jag letade inte ens. Vi strosade runt länge i stan som är sjukt mysig nu och avslutade med kaffe på Pims innan hon skulle till Falköping.
mcd
Delade på niobitars plusmeny. Ylva: "MEN DU MPSTE JU RÄKNA POMMES FRITEN SÅ DET BLIR LIKA MÅNGA"

Satt förresten på rese idag när jag väntade på henne och talade med en pensionär vid namn Roj i en halvtimma. Han var en murare som hade varit med i teveprogrammet Hajk och konstruerat Hamster-Roulette... Haha, trevlig karl.
stanzi
haha när jag kommer hem ska jag lägga upp fina videosar från dagen om jag orkar. Den har varit spårad och askul i skolan. Vi hade lekar med våran långtidsvikarie och engelsman Tom och vi fajtades som fan! Sen hade vi tävlingar på gympan med. Taggade.

Kommentarer
Postat av: Fredd

jag älskar ditt sätt att sminka, det är sjukt snyggt att öppna upp ögonen sådär! :D å Nightwishtröjan är ju underbar ;) jag saknar Tarja.. jag finner inte samma frid i deras nya musik :/

2009-12-19 @ 13:53:48
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0