portad från krikelin

skövde
Jag och Lullis tog kort på "Stad i ljus" kvällen innan påväg till Voda, haha. Bäst är snöträdet och rockwool-bocken på torget som är skitfula.

Igår blev det bråk med vakt på Krikelin igen. Dock vare inte lika illa som förra gången då min mamma, som trodde jag sov över hos en kompis, blev väckt klockan tre på natten av att det plingade på dörren och jag stod där småfull med en polis på varje sida om mig. Varje mors dröm, säkerligen.

Denna gången handlade det om att det var en STÖRD kväll, där både jag och Lullis pendlade mellan asglada och cepeledsna och att vakten var en jävla fitta. Pallar inte att andra idioter som inte har någon anledning att tycka illa om en ska vara så jävla otrevliga också.

Jag hade sprungit ut lipandes som en jävla idiot och haft en öl i handen som hon slet ur min hand och jag släppte den ganska hetsigt och sprang vidare. Vaktjäveln springer efter mig och börjar skrika. Hon lämnar alltså sin jobbplats för att skrika åt en skitpackad tjej som lipar somfan och uppenbarligen bara ville bort från allt folk? Sen gick hon tillbaka så fort hon hade skrikit av sig så jag som stod där i chock inte fick en chans att säga nånting. Idiotjävel

Min tunna t-shirt jag hade på mig hjälpte inte direkt mot de tusenmiljarder minusgrader det var ute så jag ringde Lullis och bad henne hämta mina grejer för jag tänkte fan inte gå tillbaks. Hon rageade och skulle såklart prata med vakten som påstod att jag hade "puttat henne". Jävla tönt.

Våran älsklingsvakt som var med när det jag nämnde i början hände, men som vi blivit sams med igen var snäll iaf sa hon. Men tjejvakten ansåg alltså  att Lullis borde se sig själv som portad i tre veckor? Och det för att hon försvarat mig? HAHA WHAT? (jag tänker inte skriva att en förbannad Lullis+alkohol kan få en skrämmande effekt)
aja, Lullis är bäst och det var en rolig kväll annars. Faktiskt.
Okej stört jävla awesome?

Kommentarer
Postat av: Lullis

jävla otrevlig vakt det där ><

älskar våran bebisvakt :D



DUU ÄR MIN STANZIIISBÄBISBÄÄÄSTA <3<3

2009-12-06 @ 23:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0