Pizza&pepparkakor

pepparkkor
På bild: Från vänster ser vi Lovisa Bengtsson (exotisk dansare), hennes blivande make (medelålders avdankat skateboardproffs) och deras två barn. Grisbarnet Gunilla till vänster har börjat fundera över sin sexuella läggning och till höger har vi Sven som blivit emo (alltså numera Zven) för att bli accepterad i klassen. I högra hörnet ser vi även mig och min framtida make. Tycker jag lyckades återskapa en rättvis bild av verkligheten.
negroo
Gjorde även en skulptur som jag döpte till Hiawata! (R.I.P)
corn
Vi delade på fyra asstora familjepizzor, jag käkade fett mycket pepparkaksdeg & sen kom det här... Jag KAN inte motstå popcorn.

Idag vare alltså dags för den årliga traditionen: Karlsson&Vinensjös pepparkaksbak! Det var askul och jag är så stört mätt nu att jag inte kan resa på mig typ. Som den fina vän jag är gjorde jag mig och Lullis och våra framtida kärlekar i pepparkaksform.

Blev ingen skola för mig idag eftersom jag var RÄTT wasted igår och lyckades supa bort min plånbok. Inget skolkort=ingen bussresa till Skara. Är förbannad på mig själv att jag missade Lucian i domkyrkan och skridskoåkningen på gympan. Att jag missade spanskaprovet var dock heelt okej.
skara
Jag ÄLSKAR gamla kyrkor och Skara domkyrka är den bästa jag vet! (förutom Notre Dame, där jag btw ska gifta mig hade jag tänkt...) Tycker det är så sjukt fint och jag fantiserar alltid att det bor en mystisk assnygg man likt Fantomen på Operan uppe i gångarna bakom balkongerna längst uppe i taket på kyrkan, där det finns asfina valv och grejer. Jag gick alltså miste om en trevlig stund med min mystiska kyrkman idag och det suger.


Musikskolans paradorkester. AWESOME. Älskar musikstycket! Runt 3:36 är asnajs. Minns tyvärr inte vad det hette. Var här för att titta på mina två småsyskon som var med i Luciatåget.

Kommentarer
Postat av: Lullis

åhh bääästa pepparkakorna evaaah :DDD

<33333

lite tråkigt att missa kyrkomys :(

2009-12-12 @ 01:42:19
Postat av: Stanzan

Visste väl att du skulle gilla doM! :D ja sug!

2009-12-12 @ 01:49:09
URL: http://stanzimenfreya.blogg.se/
Postat av: Maja

Lätt snyggaste pepparkakorna jag sett:)

2009-12-12 @ 02:09:41
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0