permanent+löshår & Mammas Pojkar

lockigtår
Bild från 2008 nångång?

Permanentat hår med löshår i vore kanske ett alternativ till att färga håret för första gången. Jag är liksom inte redo att göra det än. Jävligt dyrt äre dock. Tusen spänn permanent och 500;- löshår. Haha fuckk. Är ju jul snart iof, men jag önskar mig ju massa andra saker.. Och mitt hår är ganska(underdrift eheh) slitet. Och jag VILL ju kunna ha rakt om jag känner för det, vilket jag å andra sidan inte gör så ofta. Mitt fram-till-nyårs-löfte är att sluta klaga på mitt hår och göra något åt det. Lär ju gå bra med min ekonomi.

mamas
Nu ska jag titta på Mammas Pojkar på Tv4play! Det började som pliktskyldigast mot Moa men har numera övergått i ett äkta intresse,.. Gå in på hennes blogg här där hon skriver om Mammas Pojkar bakom kameran, våran gymnasielinje Music and Production & allt som har med musik att göra! Hon är en grym sångerska.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

sv: jaaa, tecknade spider-man ägde :o jag minns alltid att jag blev så rädd för Venom. han är ju scary!

älskar ditt hår på bilden, stort hår in my heart ;D

2009-12-03 @ 23:00:57
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0