Music and Production. TV

mf
RÄTT AWESOME att gymnasielinjen jag går på(och älskar) är med på TRE olika sätt i året melodifestival. Timoteij är blondisbrudarna i min klass, jävligt duktiga sångerskor, har inte hört något material med dom än men här är deras hemsida. I Noll Disciplin är det ett par medlemmar från tvåan med & Dille och Kristian har fått med ett bidrag som Jessica Andersson ska sjunga!

SÅ JÄVLA BÄST allihopa! Sen har vi ju Zekes från parallellklassen som vi ska åka och supporta i Dansbandskampens final den 19 December. Sen är ju Moa i min klass aktuell med Mammas Pojkar nu och det finns massa mer grejer som har vart tidigare år. Jävla tevehoror allihopa och jag är asstolt!
music and prduction
Radion var här och spelade bl.a. in Johannas kör(projektarbete) i bakgrunden: Lyssna HÄR!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Va gullig du är:P tack

2010-01-16 @ 20:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0