M.C. - Menfreya Clothing & gamla kreationer

mc
www.MenfreyaClothing.blogg.se
mc
ASdyr kjol pga dyrt skinn som jag sydde i somras. Säljs snart på tradera. Billigare.

I somras sommarjobbade jag hos sommarentreprenörerna som egenföretagare och kläddesigner! Det var skitskoj och rekommenderas starkt! Jag var lite för lat och hade lite för många festivaler och konserter att åka på i somras så jag engagerade mig kanske inte så mycket som jag hade velat, men nu ska jag ta upp det lite smått igen - plus att jag ska rensa ur min garderob som faaan för att jag behöver pengar. Jag älskar ju att sy!
ylva
Här har vi Ylvis i en kjol med texten "Rock N Roll" på i fram. Med matchande fotband med öljetter. Haha hon hade fått en rejäl makeover innan och var lite förskräckt.

lullis
Här är Lullis, också ganska stylad, i svartröd kjol från M.C.

Jag lägger ut några av dessa och massa mer grejer på tradera inom en snar framtid! Hemsidan för M.C. -Menfreya Clothing hittar du här. Den är inte aktiv just nu dock.




Här är lite gamla grejer jag gjort :D
spetskjol
Spetskjol jag sålde till random på Tradera efter ett tag.
rosa
Rosa kjol jag har kvar men inte använder.
buse
Jag gjorde Björnligan-nummerskylt till min kappa! Haha. Tänkte fixa den mer men det har inte blivit av.
sleaze
Och min första skjol nånsin. Haha, inte fin och gjord i min sleazigaste period av Hem & Hobbygalon typ, men jävlar vad den har vart med om mycket!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

holy shit, jag älskar dina kläder! :D awesome! :D

2009-12-03 @ 12:24:37
URL: http://www.freudrischen.devote.se
Postat av: C H R I S T I N - Foto & Design

Svar: Man tackar :)



Kram

2009-12-03 @ 20:22:11
URL: http://www.christinmartinsson.se
Postat av: zolyra

Tack så mycket, fan va kul :D

Love the skirts, förbannat snygga!

2009-12-04 @ 00:20:15
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Ida [zumcum]

Gillar kläderna du gjort, redigt snygga är dom!

Måste också lära mig att sy, verkar galet behändigt att kunna! =)

2010-01-05 @ 04:40:31
URL: http://zumcum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0