Louise 2o år !!! utång och banan&chokaldtårta

stanzi
Idag väcktes jagklockan TIO av min entusiastiske far för att vi skulle åka runt i hela stan och handla massa grejer till mitt rum. Jag var fett jävla trött efter att ha kommit hem efter halv fyra nångång och min och Lullis vin(&öl)-kväll hade slutat i ett porrigt bås på Voda som resulterade i att jag faktiskt blev lite berusad. Hehe. Det var mysigt.
stnzi
Just nu är släkt här och vi firar någonting. Jag vet inte riktigt vad :S Har faktiskt ingen aning ... Kan ju inte fråga nu när gästerna är här heller...

Farmor och farfar har iaf vart här hela dagen och därför har jag FINALLY fått en rullgardin till mitt andra fönster så jag slipper köra gratis strippshow för grannen hela tiden. Farfar har även satt upp stången till mitt draperi jag ska ha runt garderoben och satt upp min fina hylla jag gjort hihi. (jag STÄDADE igår)

Alla mina aerius är slut så jag förbannar kattjäveln och allt damm som finns i huset(mitt rum, glömde dammsuga igår kom jag på) Jag taggar iaf utgång nu, först till Louise som fyller 20 (!!Wihihi grattis) och sen har jag ingen aning om vart vi hamnar. Jag har lånat pengar av min lillasyster för att kunna gå ut. Suger... JINGLE BELLS(8)

Nu äre efterrätt och jag har smygkikat och vet att det är min FAVVOTÅRTA!! Tårtbotten med chokladpudding och mosade bananer emellan med diamkulor på toppen!!!!dreggel  (det betyder att någon fyller år då troligtvis...ska fortsätta försöka lista ut vem)


Kommentarer
Postat av: Annie

men jävlar vad snygg du är då :O seriöst!

2009-12-05 @ 19:48:06
URL: http://jinxiz.blogg.se/
Postat av: Fredrika

jag älskar ditt hår, det är grymt! :D

och sheet, tårtan lät ju inte fel asså... känner starkt att jag borde pallra mig iväg till sturekatten å se om jag kan hitta något liknande.. haha. synd bara att det regnar i stockholm. mmhhmm.. dilemma. haha :)

ha en grym dag!

2009-12-06 @ 12:04:56
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0