HUGGA JULGRAN!

tomte
Min skyddsamulett Ingvar Tomte skyddar mig från onda tomtar som exempelvis Moptomten och hela hans släkte.

dagens o
Heheheh tänkte ha lite Dagens Outfit: klänningen jag vaknade i, mjukisar, tjocktröja, stövlar (som jag upptäckte läckte som fan efter att jag tagit detta kort), kappa, och håret i en sne tofs på huvudet. Sminket är gårdagens. Toppade det hela med den perfekta accessoaren: en rostig bågsåg. Satsade på "skogslooken" a la redigt bakis.

hugga gran

granen
Vi hade nyss det årliga krismötet uppe i hallen med familjen. Lite nya julgranskulor hade införskaffats och skulle nu delas upp. Tänk er ett 20-tal tjocka amerikaner och EN låda med pommes i mitten som de ska slåss om... Ungefär så var det. Jag roffade åt mig allt jag kunde och mina favoriter från tidigare år och resultatet blev strålande genomtänkt och enhetligt! MYCKET NÖJD!



Här vakar Ingvar Tomte över hela mitt rum:
amu
Jag hör "push it, push it, to the limit, limit" med Corbein Blue från Jump In i bakgrunden på Disney Channel. Diggar självklart med... Julstämningen är tjock!

Kommentarer
Postat av: Lullis

arrghh jag måste också hitta ett skydd mot moptomten :O något säger mig att han inte stannar i skara när alla försvinner över jullovet...

ihh mysisjulgran <3

2009-12-06 @ 23:20:07
Postat av: Stanzan

JAG VET! men jag tror att moptomten är allergisk mot plastgranar !!

2009-12-06 @ 23:32:46
URL: http://stanzimenfreya.blogg.se/
Postat av: Fredrika

shit va mysigt! :D julgranen blev asfin!

2009-12-08 @ 07:16:48
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0