Bajsan vs. Majsan

Jag är rätt allergisk mot katter men hos min pappa hade vi två. Magnus och Brasse hette bröderna. Min pappa heter Magnus så det har skett diverse missförstånd när mina småsyskon skrikit "LOVIIISA!!! Magnus klättrar i gardinerna!!" och liknande. Den ena broderna blev tyvärr överkörd. Då grät jag. Den andra brodern blev deprimerad och fet, lever fortfarande och får mig att nysa varje morgon eftersom jag inte kan minnas att ta minmedicin.

Hos min mamma hade vi två katter. Den ena heter Gizmo. Han var orange, mallig och rymde en dag och krossade min moders hjärta. Den andra var uppenbarligen utvecklingsstörd (hoppade på mig bakifrån en gång och klöste mig i ögat - blev förbannad och lite rädd. Hur hanterar man en katt med hjärnskador?) och hette Alice. Det var en kille och han blev överkörd härom dagen. Jag gillar inte djur som dör hela tiden..
bajsan
Mammas favorit vid namn Bajsan.


Min poäng var att nu har min Mami börjat titta på att skaffa sig en ny liten kattfamilj till mina slitna näsas förtret och har fastnat för denna fina katt som kallas Bajsan. Hon ser rätt cool ut tycker jag. Dom funderar på att ändra smeknanmet till Majsan för att vara snälla mot katten. Det vore äckligt. Det heter nämligen min söta sexleksak jag fick på min sextonårsdag. Omg. Sexton är aslitet. Perversa kompisar...

Kommentarer
Postat av: Fredrika

sv: ååh vad rooligt att du gillar det! :D jag älskar att drömma... det är så himla underbart :D

2009-12-02 @ 23:36:24
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0