AVATAR & Gbg

Avatar
Svatar movire
Jag vet inte hur jag NÅGONSIN ska kunna tycka att en film är bra igen. Detta var den bästa filmen jag sett i hela mitt liv och jag har aldrig gråtit, ryst i hela kroppen och hatat så jag nästan SPRÄNGTS och samtidigt varit så fascinerad förut. Har ni inte tänkt se Avatar begår ni ett stort jävla misstag. Jag har ganska lätt att sätta mig in i filmer men alla andra filmer jag älskat känns ytliga och fruktansvärt b nu.
bk
Var i Gbg med Lullis tidigare idag och kom hem med två par armband, en bh & en kjol för typ 170;-. Asvärt fast jag är äckligt sjuk. Här chillade vi med obligatoriska Burger King. Lollo var egentligen med på kortet, men jag tänkte, för allas bästa...

Nyår imorgon, var precis och hämtade min klänning hos morsan. Jag vet inte hur nyår blir. Hur ska jag kunna koncentrera mig på någonting annat än Avatar de närmsta dagarna...?

Update: Nu blev det för mycket för mig. Börjar såklart blöda näsblod när jag blir för upprörd. Två timmar & 40 minuter på helspänn och näsan kollapsar. Man down

Kommentarer
Postat av: Lullis

jag var säkerligen jättefin !

2009-12-31 @ 01:21:56
Postat av: Stanzan

jaaa.. jag vill inte ha någon konkurrens..

2009-12-31 @ 01:56:16
URL: http://stanzimenfreya.blogg.se/
Postat av: Fredrika

ååh herreguuud, Avatar var helt OTROLIG! :O jag har sett den två gånger nu, första gången i Paris med fransk text. ahaha.. lite jobbigt när Na'Vi folket snackade sitt egna språk... eftersom att tyska är mitt tredje språk och jag är sämst på franska. haha :) men den är AMAZING!

2010-01-08 @ 21:34:40
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0