trashJack @ Youtube & Chillistajm


Nu ligger det uppe några videosar på Youtube! Det är från Younomia med Errkan och Blondie ( som nu är utbytta mot Jonas och Marcus) och låter väl ganska bra. Inte världens roligaste spelning. Vi hade inte repat någonting och jag kom hem med tåget från Åre samma morgon som spelningen. (åååh, åre<3 jag HATAR min jävlafittkamera som förstört alla bilder därifrån:( fyy..) 

Errkan och Blondie spelade inte alls på Chained eftersom vi inte hade lärt dom den och stämmorna hörs ungefär tre sekunder på hela spelningen. Men det var ganska okej ändå tycker jag., Ylvis filmade och nu ligger dom som sagt på Youtube och även vår myspaace !

Vi är feeeeeta, åkte inte på ensemblen, gjorde inte nyhetspresentationen och har inte övat nåt på fucking jävla spanskaproov som är imorgon<3 Livet 'är så underbaart

Nu ska vi till Miike. Tejpis ska köpa smokisar till Amy och jag ska gå heeem och läsaa !
image8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0