Sista dagen på lovet :(

Klockan är nio och jag och ylvis sitter vid varsin dator och har gjort det sen vi gick upp vid typ tree, förutom en tripp till mike, vi är så hemskt sorgliga. Jag är mätt somfan av taccos och chokladkladdkaka. Ylvis spelar I will always love you med sexåringen Connie Talbot som sjunger helt jävla stört cepebra och stämningen i rummet är heeemskt sorglig !

Igår vaknade vi hos Joel och tänkte ta oss en frukostpizza på Napoli, men det var tyvärr stängt. Vi begav oss då till Alpina och sen gick jag och ylva hem och chillade heela dan och johan gick hem. Ylvis såg lejonkungen 2 och jag lärde mig 15 spanska verb i preteritum<3 Sen gick vi hem till mig och sminkade oss och rotade i våran utklädningsgarderob. Det var skooj men vi orkade inte ta några seriösa bilder mah !

Det snöade som aset och ute på min trappa satt vi runt fyra på natten med en smokie och sörjde att lovet nu är sluut. NEEEEEEEJ till samhällsprov, svenskainlämningar, Spanskaprov, matteprov och GEMU:(::((:(

Saxofonsolo<3




image4

Kommentarer
Postat av: stanzi menfreya

stanzi menfreya

2009-11-05 @ 01:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0